Friday 27 January 2017

Delforexp Delphi Formatteren

Ich habe seit einiger Zeit Freigabe experimentellen GExperts Versionen, die die Code-Formatierer, die früher als DelForEx mit einigen Verbesserungen und Korrekturen. Die neueste Version ist von 2008-12-26 und unterstützt die folgenden Delphi-Versionen: Delphi 6 bis 7 Delphi 2005 bis 2010 Delphi XE Delphi XE2 zu XE7 Bitte beachten Sie, dass ich es nur mit Delphi 2007 verwenden, so dass die anderen Versionen Kann unbekannte Bugs haben. Auch werden nicht alle Sprachverbesserungen von späteren Delphi-Versionen funktionieren, z. B. Verschachtelte Typen, generische und anonyme Methoden. Btw: Jede Hilfe zur Verbesserung der Formatierer, vor allem das Hinzufügen der neuen Sprache Konstrukte würde geschätzt werden. Der Quellcode kann aus dem Subversion-Repository heruntergeladen werden, der von meiner Homepage aus verlinkt ist. Die TWM-Version von GExperts funktioniert gut und ist gut in die IDE integriert. Es ermöglicht Ihnen, schreiben und ändern Sie Ihren Code ohne Sorgen zu viel über exakte Formatierung, dann nur auf den zugeordneten Hotkey getroffen und es sofort reformiert. Ich habe immer gefunden, es einfach, bis auf den Stil passen, bevorzuge ich, und nicht so komplex wie JEDI-Code-Format, das sah aus wie Overkill zu mir. Die Delphi 2009-Version ist jetzt über den oben angezeigten Link verfügbar, basiert aber auf einer Beta-Version von GExperts. Es ist immer noch viel die gleiche Formatierung unter, und, und ist nicht bewusst die Syntax einiger der neueren Delphi-Erweiterungen. beantwortet 31 08 Dezember um 12: 19source Formatter Source Formatter Ik werk (te) traf Delphi 5 en hatte daar een hele mooie (Freeware) Werkzeug DELFOR waarmee ik Quellcode kon formatteren (dat wil zeggen de Code mooi uitlijnen, juist gebruik van hoofd genaamd - en kleine Buchstaben, etc.) en dat alles met 1 druk op de knop. Nu ben ik overgestapt naar Delphi 2006. en kom erachter dat DELFOR niet gebruikt kan ohne getroffen D2006. DELFOR Wordt ook niet verder ontwikkeld Tür de maker. Weet iemand Werkzeug Goede Quellformat een vergelijkbaar DELFOR Delphi traf 2006 heeft daar toch zelf al een hoop functionaliteiten voor En als je jezelf aanwend om variabelen, methodes ed Middels de CtrlSpatie aan te vullen dan hoef je ook geen Hoofd Kleine Buchstaben om te gaan zetten. De beste manier om te leren ist door fouten te maken. 80 prozent van alle leugens die jij en ik vertellen blijft onopgemerkt Ik geloof dat Jedi er heenft. FPC heeft er überigene ook, die laatste gebruik ik meestal. Maar dat zijn vziw aparte programmas sterben niet integrieren met de IDE. Die van FPC zal sowieso enkele nieuwere constructies niet kennen. Overigens zijn er komplett oorlogen gevoerd über wat het quotjuistequot gebruik van hoofd en kleine Buchstaben ist, en wat quotmooiquot uitgelijnd ist :-) Geen alternatief zoeken, gewoon DelForExp blijven gebruiken, deze Link naar DelForExp zal je een Werkende versie geven. Ik ben ook een blije gebruiker van dit fijne tooltje. De tekst meld: DelForExp (D2,3,4,5,6,7,9,2007) Version 2.5 Nog Rosse in Delphi2010 amp Lazarus .. Jedi Formatter heeft overigens nog een lijstje. En ik geloof dat CocoR (de parser generator) er ook een heeft die daar niet opstaat. Ik..............................................., Je moet alleen wel ff altijd quotbeginquot auf aparte regel zetten anders heb je kans dat je regelmatig het schuim van mijn lippen moet vegen. Ik gebruik ze alleen af ​​en toe om Code te fatsoeneren die echt totaal Tür de gehaktmolen is gehaald. Een goed kriterium zou moeten zijn waar de kommentar blijven (veranderen ze van regel von im Token-Stream) en hoe ze uitgelijnd zijn. Vrijwel alle Quellverarbeitungswerkzeuge hebben daar moeite mee, von ze nu source-beautifiers von b. v. Header-Konverter zijn. De delforexp Seite lijkt dat wat te echoen. Misschien komt dat doordat de meeste compilerparser boeken commentaren al zo snel mogelijk proberen te elimineren in de Lexer, en Pascal (en C in zekere paaren) geen betekenis Hechten aan regel overgangen en Leerzeichen. Je moet alleen wel ff altijd quotbeginquot auf aparte regel zetten anders heb je kans dat je regelmatig het schuim van mijn lippen moet vegen. Jeetje, dat ik het nog eens 100 traf MarcoV eens zou zijn Daten gefreubel traf wenn bla dann beginnen hadden ze nooit moeten bedenken, het is onleba. Maar gegangen het zal wel ingevoerd zijn toen het slecht ging bij Borland en ze de programmeurs afrekenden op regels Code. Dan moet je eens proberen om 2 afdelingen samen te laten werken sterben Beiden hun eigen (totaal afwijkende) Code-Richtlinien hebben Volgens mij hou je het probleem altijd als je met Meerdere mensen aan projecten werkt. Dat is helemaal zo als het een ouder Projekt ist waar iets tegenaan gebouwd moet worden. Ik ben nog maar weinig code tegengekomen in een grote codebase die er netjes uitziet. Belangrijkste voor mij ist, dass die variabelennamen en functienamen logisch gekozen zijn. Von ze dat nu met hoofdletters von kleinen Buchstaben schrijven maakt me niet zoveel uit. Als ik me daar druk über zou maken wurde ik wel C programmeur geworden. Ook maak ik me niet zo druk von ze engelse von nederlandse namen von een mix gebruiken. De structuur moet ook meteen duidelijk zijn in einer Routine, daarom heb ik zon hekel aan sterben, wenn bla dann beginnen.


No comments:

Post a Comment